مدرسه تعلیم و تربیت‏

مدرسه تعلیم و تربیت‏

مدرسه تعلیم و تربیت‏

مدرسه تعلیم و تربیت‏

مدرسه تعلیم و تربیت‏
۱۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۰۶:۱۳

غنیمت شمردن فرصت ها

🏴 بنام خدا
ضمن عرض تسلیت شهادت امام صادق (ع)


بزرگواری که بخاطر برخوردار از ویژگی های بسیارش استاد نمونه جهان هستی شد.
در ادامه گفتار قبل پیرامون «بایدهای علمی اساتید محترم و دانش پژوه».نسبت به همین قضیه غنیمت شمردن فرصت ها، نکته های دانستنی و هشداری بسیاری از زندگانی امام صادق (ع) بدست می آید که دارای پیام هایی است.! 
اولاً : اینکه در خود بنگریم، ما که مدعی ... هستیم؛ با امکانات فعلی برای وقتی که فرصت بدست آوردیم چه تهیه دیده ایم؟ آیا چون «متوسل به حضرت خطر و درخواست احمقانه اش... منتظر شرمنده شدن از کارمان می نشینیم سپس به خود بگوئیم آیا این نکته هشداری برای دست بکار شدن ما، کافی نیست؟.
توضیح: دانستن این نکته که هنرمندان عرصه سخت افزار و ... در تلاشند هر چه بیشتر از هزینه های اطلاع رسانی کاسته تا صدای فرهنگ دوستان و فعالان در این عرصه را به اقصی نقاط عالم برسانند: نمونه اش شبیه «
اپلیکیشن» که نکته های دانستنی و هشداری درباره دوست را در آن تنظیم کردیم (در ایتا آدرسش را ببینید) اکنون این ما هستیم که با همین امکانات و این گونه برنامه ها: موضوعات مختلف را مثل همین موضوع «فرصت» و مترادفات آن از هزار موضوع معارفی با محتواهای (تهیه شده با ادبیات مختلف) در همین مجموعه و برنامه های دیگر، بخصوص محتواهائی که به نقل از بزرگان ارسال شده، برای خود و خانواده و زیر مجموعه هایی که داریم؛ هر چند مجموعه های فرضی، به همین صورت تهیه کرده و آماده فرصت های در پیش «مثل اوقات فراغت» باشیم، چرا که هم فرصت از دست می رود و معلوم نیست پس از این از نعمت های موجود برخوردار باشیم و تأسف بر از دست دادن توفیق شناخت و آموختن سودی ندارد.
این چکیده سخن روز وارد شده در کانال ویژه تعلیم و تربیت در ایتا بود
برای مطالعه مفصل آن که با پیوندهای مفید بسیاری همراه است و در اینجا  متأسفانه امکان مشاهده آنها وجود ندارد، به آدرس ذیل مراجعه بفرمائید.


توجه توجه :

شما می توانید آدرس مدرسه تعلیم و تربیت در «ایتا» را از طریق کانال «شبکه معارف اسلامی» در ادامه (نمونه خدمات مؤسسه) ملاحضه  بفرمائید.!
https://eitaa.com/manabe_eslami/.
در صورت مورد پسند بودن هم عضو کانال های ما شوید و نیز دیگران را تشویق کنید به عضو شدن:
تا شما نیز  از پاداش آموزش و  تربیت، برخوردار گردید انشاء الله.
📚والسلام مرتضوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی